مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1396 ساعت 23:302017-08-18پزشكي

واکسیناسیون زندانیان معتاد علیه "هپاتیت"/آموزش؛ اولویت اصلی کاهش آسیب های اجتماعی


رییس شبکه هپاتیت ایران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در زمینه غربالگری بیماری هپاتیت در زندان ها، گفت: سالانه 300 هزار نفر از زندانیان در کشور، - واکسیناسیون زندانیان معتاد علیه "هپاتیت"/آموزش؛ اولویت اصلی کاهش آسیب های اجتماعی رییس شبکه هپاتیت ایران با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در زمینه غربالگری بیماری هپاتیت در زندان ها، گفت: سالانه 300 هزار نفر از زندانیان در کشور، واکسن هپاتیت دریافت می کنند.

دکتر موید علویان در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت زندان ها از نظر شیوع هپاتیت و اقدامات انجام شده در راستای کاهش آسیب بیماری در این مراکز، گفت: طبق برآورد سازمان امور زندان ها، در 10 درصد از کسانی که سابقه زندان یا ورود به زندان دارند، ریسک ابتلا به هپاتیت C وجود دارد.

40 درصد زندانیان معتاد مبتلا به هپاتیت هستند وی با بیان اینکه در سال گذشته 300 هزار نفر از زندانیان واکسن هپاتیت دریافت کرده اند، افزود: همچنین نزدیک به 40 درصد کسانی که سابقه اعتیاد دارند و در زندان ها به سر می برند، مبتلا به هپاتیت هستند.

در کشور ما تخمین زده می شود که 186 هزار مبتلا به هپاتیت c وجود دارد که به نظر می رسد بخش عمده ای از مبتلایان این بیماری در کشور را افراد زندانی یا کسانی که سابقه زندان یا اعتیاد دارند، به خود اختصاص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون زندانیان معتاد علیه "هپاتیت"/آموزش؛ اولویت اصلی کاهش آسیب های اجتماعی

واکسیناسیون زندانیان معتاد علیه "هپاتیت"/آموزش؛ اولویت اصلی کاهش آسیب های اجتماعی